
Τι συμβολίζει για σένα το Papercut, το ψευδωνυμό σου;
Μια υπενθύμιση είναι για όλα τα μικρά πράγματα που μας πονάνε πολυ.
Τι είναι η μουσική για σένα;
Ο κύριος λόγος για τον οποίο σηκώνομαι κάθε πρωί από το κρεββάτι.
Από πότε αρχίζει η ενασχολησή σου με τη μουσική;
Πως άρχισες και σε τι σημείο είσαι τώρα;
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου η μουσική ήταν ο κόσμος μου.
Είτε σαν ακροατής, είτε στη συνέχεια σαν σπουδαστής
στο ωδείο και μουσικός αργότερα.
Η διαφορά είναι οτι ξεκινώντας ζούσα με μουσική ενώ τώρα ζω γιά την μουσική.
Πως θα χαρακτήριζες τον ήχο σου;
Για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω.
Αντιμετωπίζω τον ήχο σαν ένα ωκεανό.
Κολυμπάω μέσα του και δεν ξέρω κάθε φορά που θα με βγάλει.
Περιεγραψέ μου τη πρώτη φορά που ένιωσες πως δημιούργησες
κάτι που σου έδειξε πως κινείσαι μουσικά στο δρόμο που ήθελες.
Η πρώτη μου σκέψη ήταν:
«Είναι σίγουρα δικό μου η το έχω κλέψει από κάπου και δεν το θυμάμαι? » .
Η δεύτερη ήταν να το μοιραστώ.
Έτσι πήρα τηλέφωνο τον πιο κοντινό μου ανθρώπο και του έβαλα να το ακούσει.
Όταν γράφεις, όταν συνθέτεις, έχεις συνήθως κάτι συγκεκριμένο
που προσπαθείς να εκφράσεις ή αφήνεσαι να σε
οδηγήσει η διαδικασία της δημιουργίας;
Σίγουρα το δεύτερο και μάλιστα όσο λιγότερο συνειδητή η διαδικασία τόσο πιο πετυχημένη. Για να το επεκτείνω λίγο, θα έλεγα οτι τα πιο ενδιαφέροντα tracks μου είναι αυτά τα οποία δεν θυμάμαι πως τα έγραψα!
Από τι εμπνέεσαι?
Οτιδήποτε, ένα τραγούδι, μια εικόνα ,μια ανάμνηση, ένα βιβλίο ,ένα πρόσωπο.
Αλλά, όπως οι περισσότεροι νομίζω, γράφω πιο εύκολα όταν είμαι ερωτευμένος.
Με η χωρίς ανταπόκριση.
Τι σ'έχει μάθει η διαδικασία του να φτιάχνεις μουσική;
Δεν ξέρω αν με έχει μάθει κάτι , αλλά σίγουρα με έχει βοηθήσει να εκφράζομαι συναισθηματικά μιας και... « words don’t come easy to me »
Η μουσική είναι η κύρια ασχολία σου;
Τον τελευταίο καιρό δεν είναι απλά η κύρια ,είναι η μόνη ,σε σημείο αυτισμού!
Λέξεις όπως επιτυχία, χρήμα, καταξίωση τι σημαίνουν για σένα;
Με την επιτύχια δεν έχω τις καλύτερες σχέσεις για να μην πω
οτι είμαστε κάπως ψυχραμένοι.
Τα χρήματα σίγουρα δεν φέρνουν την ευτυχία αλλά από την άλλη είναι
ένα πρώτης τάξης shortcut στον δρόμο προς αυτή!
Την καταξίωση,δεν ξέρω γιατί ,αλλά στο μυάλο μου
την έχω συνδυάσει με παροπλισμό.
Συνήθως έρχεται όταν έχεις τελειώσει σαν δημιουργός.
Ελπίζω, αν είναι να έρθει, να αργήσει!
Τι σε ενοχλέι στα ελληνικά μουσικά πράγματα;
Η ευτέλεια , η φτήνια.
Τα άψυχα ,ψεύτικα τραγούδια.
Στιχουργικά πρώτα και μετά μουσικά.
Ποιοί δημιουργοί, από τα διάφορα καλλιτεχνικά πεδία, θεωρείς
πως έχουν αποτελέσει καθοριστικές σου επιρροές;
Από σκηνοθέτες ο Stanley Kubrick, Terry Gilliam, Francois Truffaut,
David Lynch, Alfred Hitchcock, Jean Jeunet.
Aπό ζωγράφους οι Henri Matisse, Joan Miro,Vincent Van Gogh, Paul Klee
και απο συγγραφείς οι Jean Cocteau ,Oscar Wilde, Patricia Highsmith,
Michael Ende, Edgar Alan Poe, H.P. Lovecraft, Νίκος Καζαντζάκης , Nick Hornby.
Πως θα χαρακτήριζες τις επιρροές σου. Ποιές ειναι αυτές;
Αλλοπρόσαλες με τάσεις σχιζοφρένειας.
Στο μυαλό μου ενά ποπ τραγούδι των Saint Etienne είναι
το ίδιο σημαντικό και γοητευτικό όσο μια καντάτα του Bach .
Οι ατμόσφαιρες του Burial με ένα σόλο του Chet Baker,
ένα θέμα του Εnnio Μorricone,
με τα beat των Thievery Corporation , η τη μελαγχολία του Νick Drake.
Κλίνεις πιο πολύ προς τη φόρμα δημιουργίας
ορχηστρικής μουσικής ή του τραγουδιού;
Με γοητεύουν και τα δύο εξίσου.
Μου αρέσει η ελευθερία που σου δίνει η ορχηστρική μουσική αλλά από την άλλη, μου αρέσει εξίσου και η αμεσότητα της ανθρώπινης φωνης.
Γενικά νομίζω ότι προσπαθώ να τα συνδυάσω, γι αυτό και προσπαθώ να σκέφτομαι τη φωνή σαν ένα ακόμη όργανο.

Η μουσική σου έχει έντονα κινηματογραφικά στοιχεία. Είναι τυχαίο;
Η αγάπη μου για την κινηματογραφική μουσική είναι δεδομένη.
Μου αρέσουν ειδικά οι Ευρωπαίοι και Ασιάτες συνθέτες.
Παντότε σκεφτόμουν με εικόνες.
Έφτιαχνα μουσική για ταινίες που υπήρχαν μόνο στο μυαλό μου.
Θεωρώ ότι η κινηματογραφική μουσική είναι η πιο ενδιαφέρουσα
εξέλιξη της κλασσικής μουσικής στο σήμερα.
Στο παρελθόν έχω γράψει μουσική γιά το θέατρο,το σινεμά (μικρού μήκους) και για κάποιες εκθέσεις ζωγραφικής/φωτογραφίας.
Είσαι ευχαριστημένος απο τις μέχρι τώρα συνεργασίες σου?
Πως προέκυψε το remix στο κομμάτι των Monitor?
Είμαι υπέρ των συνεργασιών , η μουσική πάνω από όλα είναι μοίρασμα.
Μου αρέσει να παίρνω τραγούδια που ήδη αγαπάω και να τους δίνω νέα ζωή.
Στην περίπτωση του remix του ps των monitor ήθελα
να δω την άλλη όψη του νομίσματος.
Έτσι πήρα ενα ‘υστερόγραφο’ ανεκπλήρωτης αγάπης και το έκανα
shinny ,feel good καλοκαιρινό ερωτικό τραγούδι.
Τουλάχιστον αυτή ήταν η προθεσή μου και ως γνωστόν
τα μεγαλύτερα εγκλήματα γίνονται με τις καλύτερες προθέσεις!.
Πόσο έχει αλλάξει η διαδικασία παραγωγής και διακίνησης της μουσικής λόγω του internet; Σε έχει βοηθήσει το myspace;
Αν και φρέσκος σχετικά στο myspace , πρέπει να πω ότι ήδη με έχει βοηθήσει.
Άλλωστε έτσι προέκυψε και η κουβέντα μας.
Ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο μπορείς να ανακαλύψεις απίστευτες μουσικές.
Και το εξοργιστικό είναι ότι τα περισότερα από αυτά θα κατέληγαν στα συρτάρια κάποιας εταιρείας χωρίς να ακουστούν ποτέ, αν δεν υπήρχε το net.
Μιλησέ μου για το επερχόμενο πρώτο άλμπουμ σου.
Είμαι στη διαδικασία επιλογής των tracks καθώς επίσης και στην
επιλογή κάποιων φωνών που θα συμμετέχουν.
Για την ακρίβεια δεν θα συμμετέχουν μόνο οι φωνές αλλα και οι ιδιοκτήτες τους!
Μουσικά τώρα , θα υπάρχουν απο ηλεκτρονικά dance tracks, μέχρι κινηματογραφικά θέματα, nu jazz ατμοσφαίρες ,samples και κάποιες διασκευές.
Πες μου κάτι που σου αρέσει στην Αθήνα και κάτι που δεν σου αρέσει.
Με ενοχλεί πολύ η ασχήμια της κατά την διάρκεια της μέρας
και με γοητεύει το βραδυνό φτιασίδωμα της.
Τι σου λείπει περισσότερο αυτή τη στιγμή;
Θα έλεγα ένας καφές και επειγόντως μάλιστα.
Και αυτό είναι σοκαριστικό για ένα άνθρωπο ο όποιος πριν απο 2-3 χρόνια
δεν έπινε σχεδόν καθόλου καφέ!
Τι σου δίνει δύναμη;
Να κάτι που γίνεται όλο και πιο δύσκολο για μένα.
Δεν ξέρω,ίσως ο πρωινός ήλιος είναι ένα από αυτά ,
ή το να γνωρίζω άτομα που μοιράζομαστε τα ίδια όνειρα ,
τις ίδιες ανησυχίες, που δεν μένουν στο προφανές.
Και συνεχώς αναζητούν.

Όταν οι βαμπιρικές και αιμορραγούσες δισκογραφικές και οι ναφθαλινέ commercial managerοαισθητική τους, όταν οι εκάστοτε Μεγαροπιασμένες τραγουδιάρες και τραγουδιάρηδες και ο συρφετός από δηθενικές ΜπήλιωΤσουκαλά wannabes που τις περιτρυγυρίζει και τις αναστηλώνει, όταν οι dragqueens
της νεοκωστοπουλικής αλλαξοκωλιάς και της λαϊκοπόπ κραιπάλης, βουτηγμένοι μες στη κόκα, μπουζοκοα-η-δοί μας, όταν το δημοσιογραφικό crowd της κάτω -δημοσιοσχέσιτικης-ραχούλας και των δισκογραφικών παραποτάμων της Μεσόγειου λεωφόρου και των λοιπών -πάντα- αθώων του αίματος αιμομείκτων, όταν λοιπόν όλοι αυτοί πάψουν να αναρριγούν από το παρεοκρατικό γλυκασμό
των εταιρικών fistfucking sessions και των αποδέλοιπων αμαρτωλών προφάσεων τους που
έχουν βυθίσει σε πλήρη απαξίωση το μουσικό τους προϊόν, ίσως καταλάβουν πως
το να είσαι Χαμαιτυπείο και να θέλεις να λογίζεσαι ως κατ' ευφημισμόν μουσικός παράγων,
αποτελεί χυδαία καταφυγή στις εταιρικές ομοιοκαταληξίες τους και τις μαραζιάρικες βιρτουοζιτέ εντυπωσιοθηρίας και μεταθέσεως ευθυνών που ασμένως επιδίδονται όλα αυτά τα χρόνια.
Στην υπερφωτισμένη εποχή μας ένα από τα λίγα πράγματα που σαλεύει, καλλιτεχνικά μιλώντας, και παράγει έργο μακριά από πάσης φύσεως διαπλοκές,και αμοράλ φωτοσκιάσεις, είναι αυτό το πολύχρωμο, ποικιλόμορφο και ανομοιογενές πλήθος που δραστηριοποιείται μέσω του myspace.
Περιπτώσεις σαν του Papercut, δεν αποτελούν καθόλου την εξαιρέση.
Οι ακροατές απομακρύνθηκαν από αυτούς που πωλούν και σαβάνωναν τη μουσική γιατί οι ίδιοι
συνεχίζουν να ζούν σε καταστάσεις που εμπεριέχουν τη μουσική πολύ πιο καθοριστικά και καίρια.
Απέναντι στη φοβική τους και υστερόβουλη κλάψα, ας αντιπαραβάλλουμε μουσικούς σαν τον Papercut
και τ'άλλα ταλαντούχα παιδιά που χρησιμοποιούν το myspace για να επικοινωνήσουν τη μουσική τους
ή το οποιοδήποτε καλλιτεχνικό τους έργο. Και ας γευτούμε τη νέα πραγματικότητα.
Που απέχει μονάχα 3 κλίκ αριστερά.
O Papercut είναι μουσικός.
Ζεί και εργάζεται στην Αθήνα.
Έχει γράψει μουσική για το θέατρο,για ταινίες μικρού μήκους
και για εκθέσεις ζωγραφικής/φωτογραφίας.
Αυτό το καιρό ετοιμάζει το πρώτο του άλμπουμ.
[http://www.myspace.com/papercutgr]
της νεοκωστοπουλικής αλλαξοκωλιάς και της λαϊκοπόπ κραιπάλης, βουτηγμένοι μες στη κόκα, μπουζοκοα-η-δοί μας, όταν το δημοσιογραφικό crowd της κάτω -δημοσιοσχέσιτικης-ραχούλας και των δισκογραφικών παραποτάμων της Μεσόγειου λεωφόρου και των λοιπών -πάντα- αθώων του αίματος αιμομείκτων, όταν λοιπόν όλοι αυτοί πάψουν να αναρριγούν από το παρεοκρατικό γλυκασμό
των εταιρικών fistfucking sessions και των αποδέλοιπων αμαρτωλών προφάσεων τους που
έχουν βυθίσει σε πλήρη απαξίωση το μουσικό τους προϊόν, ίσως καταλάβουν πως
το να είσαι Χαμαιτυπείο και να θέλεις να λογίζεσαι ως κατ' ευφημισμόν μουσικός παράγων,
αποτελεί χυδαία καταφυγή στις εταιρικές ομοιοκαταληξίες τους και τις μαραζιάρικες βιρτουοζιτέ εντυπωσιοθηρίας και μεταθέσεως ευθυνών που ασμένως επιδίδονται όλα αυτά τα χρόνια.
Στην υπερφωτισμένη εποχή μας ένα από τα λίγα πράγματα που σαλεύει, καλλιτεχνικά μιλώντας, και παράγει έργο μακριά από πάσης φύσεως διαπλοκές,και αμοράλ φωτοσκιάσεις, είναι αυτό το πολύχρωμο, ποικιλόμορφο και ανομοιογενές πλήθος που δραστηριοποιείται μέσω του myspace.
Περιπτώσεις σαν του Papercut, δεν αποτελούν καθόλου την εξαιρέση.
Οι ακροατές απομακρύνθηκαν από αυτούς που πωλούν και σαβάνωναν τη μουσική γιατί οι ίδιοι
συνεχίζουν να ζούν σε καταστάσεις που εμπεριέχουν τη μουσική πολύ πιο καθοριστικά και καίρια.
Απέναντι στη φοβική τους και υστερόβουλη κλάψα, ας αντιπαραβάλλουμε μουσικούς σαν τον Papercut
και τ'άλλα ταλαντούχα παιδιά που χρησιμοποιούν το myspace για να επικοινωνήσουν τη μουσική τους
ή το οποιοδήποτε καλλιτεχνικό τους έργο. Και ας γευτούμε τη νέα πραγματικότητα.
Που απέχει μονάχα 3 κλίκ αριστερά.
O Papercut είναι μουσικός.
Ζεί και εργάζεται στην Αθήνα.
Έχει γράψει μουσική για το θέατρο,για ταινίες μικρού μήκους
και για εκθέσεις ζωγραφικής/φωτογραφίας.
Αυτό το καιρό ετοιμάζει το πρώτο του άλμπουμ.
[http://www.myspace.com/papercutgr]
No comments:
Post a Comment