Κατά τη διάρκεια
αυτών των φαντασιώσεων ανασκαλοπισμού της αποδόμησης
όλο και περισσότερο
του "οιηματία" σκηνοθέτη
διαφορετικές πηγές.
κατασκευάστηκαν ταινίες με τον "Γεωργουσόπουλο" συνουσιαζόμενο/ (α) κατά τη διάρκεια κριτικών λόγων/(β) κατά τη διάρκεια οπίσθιων αρχετυπικών συγκρούσεων/(γ) με συμπλέγματα ηθοποιών, θύματα ωμοτήτων/(δ) με συμπλέγματα σκηνοθετών, θύματα ωμοτήτων/ σε μελέτες που επακουλούθησαν διεπιστώθη ότι κούκλες με πλαστικά ομοιώματα των εναλλακτικών γεννητικών οργάνων του "Γεωργουσόπουλου", είχαν ενοχλητική επίδραση σε wannabe κριτικούς/ σε δοκιμασίες συναρμολογήσεως το πρόσωπο του "Γεωργουσόπουλου" έγινε αντιληπτό ως απορρυτιδωμένη οπή εν εξάρσει



Οι μελέτες των
κριτικών του Κ.Χ. Μύρη
δημιούργησαν μια εντόνως αυνανιστική διαδικασία,
αυτών των φαντασιώσεων ανασκαλοπισμού της αποδόμησης
για τον Κώστα Γεωργουσόπουλο, το δερμολιποταμώδες μόσχευμα των
ΒατραΧ αποτέλεσε πηγή μεγάλης ψυχολογικής αστάθειας/
διεξήχθησαν πολυάριθμες μελέτες σε αναγνώστες με ΔΟΛική παράλυση
(διάχυτο συφιλιδική δημοσιογραφικοεγκεφαλίτιδα), τοποθετώντας τον "Γεωργουσόπουλο" σε μια σειρά προσομοιωμένων κριτικών ατυχημάτων/ π.χ. πολλαπλές και μετωπικές συγκρούσεις, επιθέσεις σε σκηνοθετοπομπές (μια διαιωνιζόμενη έμμονη ιδέα του ήταν οι φαντασιώσεις σκηνοθετικών δολοφονιών, ενώ τα υποκείμενα των επιθέσεων επεδείκνυαν μιαν αξιοσημείωτη πολυμορφική αντοχή)/ η εικόνα του υποψήφιου θύματος περιβαλλόταν απο ισχυρές ερωτικές φαντασιώσεις πρωκτικού σαδιστικού χαρακτήρος/ αναμένεται να
κατασκευαστεί ένας γεωργουσοπούλειος Ορθικός συντελεστής
που να προκαλεί τον μέγιστο πρωκτικό ερεθισμό.
ο Κ.Χ. Μύρης βασανιζότανΒατραΧ αποτέλεσε πηγή μεγάλης ψυχολογικής αστάθειας/
διεξήχθησαν πολυάριθμες μελέτες σε αναγνώστες με ΔΟΛική παράλυση
(διάχυτο συφιλιδική δημοσιογραφικοεγκεφαλίτιδα), τοποθετώντας τον "Γεωργουσόπουλο" σε μια σειρά προσομοιωμένων κριτικών ατυχημάτων/ π.χ. πολλαπλές και μετωπικές συγκρούσεις, επιθέσεις σε σκηνοθετοπομπές (μια διαιωνιζόμενη έμμονη ιδέα του ήταν οι φαντασιώσεις σκηνοθετικών δολοφονιών, ενώ τα υποκείμενα των επιθέσεων επεδείκνυαν μιαν αξιοσημείωτη πολυμορφική αντοχή)/ η εικόνα του υποψήφιου θύματος περιβαλλόταν απο ισχυρές ερωτικές φαντασιώσεις πρωκτικού σαδιστικού χαρακτήρος/ αναμένεται να
κατασκευαστεί ένας γεωργουσοπούλειος Ορθικός συντελεστής
που να προκαλεί τον μέγιστο πρωκτικό ερεθισμό.
όλο και περισσότερο
διαβάζοντας τις θεατρικές κριτικές του Κώστα Γεωργουσόπουλου ανακαλύφθηκαν χαρακτηριστικές εκφράσεις και μια συνεχής τάση των γραφολογικών σφιγκτήρων που σχετίζεται κατά προτίμηση από εκουσίως εκβληθείσες περιττωματικές ουσίες και αιμορραγίες του νοήματος/ εζητήθη από τα υποκείμενα να τοποθετήσουν ένα αντίγραφο της κεφαλής του "Γεωργουσόπουλου" σε μη επεξεργασμένες φωτογραφίες θυμάτων κριτικών συγκρούσεων/ στο 62% των περιπτώσεων επελέγησαν ισχυρές οπίσθιες συγκρούσεις/ το λεκτικό μέρος είχε ελάχιστη επίδραση/ παράλληλες προβολές εικόνων του Ορθού απεκάλυψαν μιαν έντονη έξαρση φαντασιώσεων αντιλιγναδικών και σχετικών με στρατόπεδα συγκέντρωσης
(πρβ. πρωκτικές σαδιστικές φαντασιώσεις που
προεκλήθησαν από διέγερση του Ορθού)



απο το Λιγνάδειο φαλλό(πρβ. πρωκτικές σαδιστικές φαντασιώσεις που
προεκλήθησαν από διέγερση του Ορθού)



του "οιηματία" σκηνοθέτη
η συχνότης των οργασμών σε φαντασιώσεις συνουσίας με τον Κώστα Γεωργουσόπουλο αντικαθιστά ενίοτε το εκάστοτε πρωτότυπο/ η φαντασίωση πρωκτικής συνουσίας με τον "Γεωργουσόπουλο" απεδείχθη απογοητευτική προκαλώντας οργασμό μόνο στο 2% των υποκειμένων/ άλλες μέθοδοι διεισδύσεως όπως μασχαλιαία, στοματική, ομφαλιαία, ωτική και κογχιαία, προκάλεσαν στύση εξ επαφής/ ως πλέον προτιμώμενη διείσδυση επελέγη η Ορθική/ ύστερα από μια προκαταρκτική σειρά ερευνών ανεκαλύφθη ότι το τυφλό και εγκάρσιον κόλον έντερον αποτελούσαν επίσης ιδανικές εστίες ερεθισμού/ σε μια ακραία περίπτωση (10% επί του συνόλου), το ομοίωμα "Γεωργουσόπουλος" έπειτα από εγχείρηση κολοστομίας προκάλεσε αναπροσδιοριζόμενο οργασμό στο 98% των διεισδύσεων.



που του προέβαλλαν εκατοντάδες


διαφορετικές πηγές.
κατασκευάστηκαν ταινίες με τον "Γεωργουσόπουλο" συνουσιαζόμενο/ (α) κατά τη διάρκεια κριτικών λόγων/(β) κατά τη διάρκεια οπίσθιων αρχετυπικών συγκρούσεων/(γ) με συμπλέγματα ηθοποιών, θύματα ωμοτήτων/(δ) με συμπλέγματα σκηνοθετών, θύματα ωμοτήτων/ σε μελέτες που επακουλούθησαν διεπιστώθη ότι κούκλες με πλαστικά ομοιώματα των εναλλακτικών γεννητικών οργάνων του "Γεωργουσόπουλου", είχαν ενοχλητική επίδραση σε wannabe κριτικούς/ σε δοκιμασίες συναρμολογήσεως το πρόσωπο του "Γεωργουσόπουλου" έγινε αντιληπτό ως απορρυτιδωμένη οπή εν εξάρσει



Οι μελέτες των
κριτικών του Κ.Χ. Μύρη
μελετήθηκε η σημαντική γοητεία που ασκεί ο κριτικός λόγος του Κώστα Γεωργουσόπουλου σε ακροατήρια ψυχοπαθών σαδιστών με τάσεις εκφυλιστικού τρόπου ομιλίας/ αποσπάσματα από την τηλεοπτική εκπομπή Παράβαση σε αργή κίνηση εξήσκησαν αξιοσημείωτη ερωτική επίδραση σε ανώριμους ενήλικες καθώς και στους αναγνώστες βιβλίων του Πέτρου Τατσόπουλου/ η αντικατάσταση με αναγνώστες βιβλίων του Χρήστου Χωμενίδη, του Άρη Σφακιανάκη και του Βαγγέλη Ραπτόπουλου είχε ελάχιστη επίδραση στη συνεχή τάση των οπίσθιων σφιγκτήρων των υποκειμένων να αντικατοπτρίζουν διαμεσολαβημένες
εμπειρίες κριτικής λιβιδούςη προσωπικότητα του Κώστα Γεωργουσόπουλου γίνεται αντιληπτή κυρίως με γενετήσιους όρους/ η ρινική ακροποσθία, η οσχεϊκή σιαγώνα, το λανθάνον ερωτικό περιεχόμενο της κριτικής συγκρούσεως/ κατά περίεργο τρόπο, τα ευρήματα αυτά παραλληλίζονται με την αυξανόμενη συχνότητα σεξουαλικών επαφών ανάμεσα σε άτομα με πολυστρεβλωτικές ιδεοληψίες ακραίας μορφής/ στις ομάδες των εθελοντών εδόθησαν πνευματώδη ή ειρωνικά σχόλια του "Γεωργουσόπουλου"/ εξετάσθηκε επίσης η σεξουαλική συμπεριφορά όσων στάθηκαν μάρτυρες κριτικών ατυχημάτων/ πολλοί εθελοντές πείσθηκαν και αργότερα χρησιμοποιήσαν κάποιο από τα θύματα της κριτικής ως εστία ερεθισμού κατά τη διάρκεια σεξουαλικής επαφής με το συντροφό τους.
μια απερίτμητη αλληλουχία επιθετικότητας και πρωκτικότητας.αποσπάσματα από κριτικά σημειώματα του Κώστα Γεωργουσόπουλου χρησιμοποιήθηκαν στην κατασκευή πρότυπων ψυχοδραμάτων με ροντήρεια σκηνοθετική οπτική στα οποία ο "Γεωργουσόπουλος" υποδυόταν/ το μέλος επιτροπών του Υπουργείου Πολιτισμού, τον μεταφραστή τραγωδιών και αριστοφανικών κωμωδιών, τον εισηγητή, τον σύμβουλο κτλ./ η αποτυχία αυτών των ρόλων να εκφράσουν κάποιο νόημα φανερώνει τον μη λειτουργικό χαρακτήρα του "Γεωργουσόπουλου".



Ένα μοναδικό σενάριο αδηφάγου ιδεοληπτικού αυνανισμού.


ως εκ τούτου η επιτυχία του "Γεωργουσόπουλου" υποδεικνύει την περιοδική ανάγκη της κοινωνίας να κατανοεί την πραγματικότητα με προεφηβικούς όρους/ κατά συνέπεια, ο "Γεωργουσόπουλος" εμφανίζεται ως μια σειρά εννοιών, στάσης, βασικών εξισώσεων οι οποίες ανασχηματίζουν τους ρόλους της επιθετικότητας και της πρωκτικότητας/σαν εορτασμοί του θανάτου της κριτικής
Η κριτική είναι απλώς ένα ζήτημα επίδεσης φασματικών οπών. Σomeone τake τhese ντreams αway
[πaizontas μe τo Why I Want to Fuck Ronald Reagan
tου J.G. Ballard]
next: Σtavro Ψixari, σe βlepo σta οneira μou
10 comments:
Με κάτι τέτοιες περιπτώσεις, όπου ο διάσημος ανήρ αδυνατεί να περιορίσει την αυτοπροβολή του και καθιστά την αυταρέσκειά του ως αυτοσκοπό, αποδεικνύεται πόσο χρήσιμη ήταν η πρόβλεψη περί εξοστρακισμού στους αρχαίους μας προγόνους.
Οταν άνθρωποι, που υποτίθεται ότι είναι ταγοί πολιτισμού, που υποτίθεται ότι διδάσκουν πολιτισμό, καταντούν μαϊντανοί επαναλαμβάνοντες τον εαυτό τους και τα λεγόμενά τους ως θέσφατα, ε, καλό είναι να φαύγουν από το προσκήνιο, να τους φτύνει η κοινωνία, μια και αδυνατούν να φτύσουν οι ίδιοι τον εαυτό τους και να αποχωρήσουν με υπερηφάνεια αφήνοντας μια ωραία εικόνα πίσω τους. Αντί για αυτό, γαντζώνονται από το ίδιο τους το σιελολόγο, αρπάζουν τον καθρέφτη που δείχνει την εικόνα τους και καυχώνται: «βλέπεις ποιος είμαι ΕΓΩ»!
Βεβαίως, παρασυρμένοι από τη ροή αυτού το οποίο θεωρούν "λόγο" τους και δεν είναι τίποτα λιγότερο από επαναλαμβανόμενες ριπές σιέλου, επιμένουν να ίστανται κραταιοί -καθώς νομίζουν- αποτελώντας τεράστιο εμπόδιο στην (κάθε) πολιτιστική εξέλιξη.
Το ότι τα ΜΜΕ και οι στεγνωμένοι εγκέφαλοι επικροτούν τις "απόψεις" τους, εκπεφρασμένες εδώ και κάτι δεκαετίες, αυτό δεν τους προβληματίζει καθόλου, δεδομένου ότι έχουν εθιστεί στο ναρκωτικό της "διασημότητας" και υπερασπίζουν τη χρήση του απέναντι σε νέους (απο)μιμητές.
Με δυο λόγια, προτείνω την επάνοδο του μέτρου του εξοστρακισμού και τους κ.κ. Μύρη/Γεωργουσόπουλο και Γιανναρά ως τους πρώτους που θα το γευτούν. ΜΠΟΥΧΤΙΣΑΜΕ ΚΥΡΙΟΙ.
Οτι μπουχτισαμε, μπουχτισαμε αλλα εξοστρακισμος ως διαδικασια δεν υφισταται στην ηλεκτρονικη εποχη μας.
:)
χαχαχαχα...
ζαλίστηκα.. :P
Δεν το λες κακο;-)
σε καμία περίπτωση δε το λες κακό! τουναντίον! (πω πω δύσκολες λέξεις που χρησιμοποιώ, ζαλίστηκα κι εγώ τώρα!)
καθόλου, ίσα ίσα... το βρίσκω θαυμάσιο αγαπητέ..
:)
Εξελεντ! Μεγάλη η χαρά μου για το detournement του Μπάλαρντ (έχω βάλει κι εγώ λίγο το χεράκι μου...) - Χρειαζόμαστε περισσότερα τέτοια, GGL!
Συμφωνω αγαπητε και σε ευχαριστω.
(που εχεις βαλει το χερακι σου? για ενημερωσε:)
Εεεεχμμ, βασικά (...) το δικό μου κείμενο μετέστρεψες (είμαι ο μεταφραστής της ελληνικης έκδοσης) - Φιλιά!
Χεχε monsieur Ρενιερη, πες το βρε παιδι μου(ειμαι και σε διακοπες και καταλαβαινεις)
;-)
Φιλια!
Post a Comment